Vår Nöjd Kund-Garanti = 100% nöjda kunder

Det är viktigt för oss att du är nöjd med dina fotoprodukter. Det är anledningen till att vi erbjuder hög kvalitet, en trevlig och kompetent kundservice, snabb leverans och säker betalning.

Våra nöjda kunder

Du måste investera en hel del tid till t.ex. skapa en årsbok. Därför lönar det sig att ge uppmärksamhet på kvalitet. Men även hur man handskas med klagomål, är mycket viktigt för mig. Vi är mänskliga och misstag är mänskligt. Pixums "100% nöjda kunder" - genomförs till 100%- jag har en känsla av att era kollegor vill hjälpa mig! Produkter av premiumkvalitet, förstklassig service och fin kontakt ger nöjda kunder!
Weiming Xu
Pixum DE

Vi garanterar 100% tillfredsställelse

  • Pixum Kvalitet

    Pixum Kvalitet

    Den bästa kvalitet i produktion, leverans och service garanteras genom användning av material som testas, högkvalitativa, produktion med lysande färger och en permanent kvalitetskontroll. Vi har därigenom vunnit flera tester och kvalitetsstämpel

  • Snabb leverans

    Snabb leverans

    Vi ser till att du får dina beställda fotoprodukter så snart som möjligt. Din order kommer att levereras på ett tillförlitligt sätt och inom några dagar med våra partners.

  • Säker betalning

    Säker betalning

    Dina bankuppgifter är i goda händer med oss. Hantering, överföring och behandling av data sker med en 128-bitars kryptering i en säker anslutning. SSL Web Server Certificate från Thawte® försäkrar sekretessen för din data och integritet på vår webbplats.
  • Vänlig kundservice

    Vänlig kundservice

    Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet. Vår kunniga personal finns där för att hjälpa dig. För frågor eller förslag kontakta oss på service@pixum.com! Eller använd vårt Service-Forum för fler frågor och svar.

Garantiservice

Om du inte är nöjd med din fotoprodukt från Pixum, vänligen kontakta oss inom sex veckor efter mottagandet av din beställning. Vänligen meddela oss orsaken till ditt missnöje, så att vi kan hitta en snabb lösning åt dig - garanterat.

Kontakta vår kundtjänst via e-post på service@pixum.com. Tillsammans med dig bestämmer vi den mest lämpliga åtgärden för dig, antingen en nyproduktion eller återbetalning.